Tuesday, March 03, 2009

i'm back to the gym

assalamualaikum to all ^_^
dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang

after few days not going down to play, today is the day! ari lain asyik dok kat bilik ja, smua orang pun tgh struggling siapkan assignments yang datang bertalu2 dan due date nya dekat2 semuanya...


if we were not to go playing, turun petang just to go makan (which is a must!) so tak heran... latihan rumah tak yah cakapla, tak penah jenguk. sorryla ahli2 lain ye, kami memang tak contribute pape. tapi jgn salahkan kami 100%! tau semua orang pun busy. entahla... esok KOT kami tolong hiaskan booth rumah dengan kehadiran kami ok...

i can lompat jauh, tp mcm malas je nak try. last join pun kat sekolah dulu, wakil rumah. rumah RIA jugak (kat skolah dulu kaler kuning, tp kat maktab kaler biru).


cekgu aku mmg tak penah bagi peluang aku quit. dia kata
'kaki kamu panjang, badan plak ringan. memang kredit lah tu!'
ye lah tu kredit cekgu akibi, nasib baik cekgu ni bleh tahan ensem! hehe. aku lawak je pasal ensem tu, aku dulu skema & innocent tak ambik peduli sangat benda2 tu... the last time aku dapat tau, surprisingly cekgu akibi ni kat st. theresa sp. skolah ROS rumet aku, tu pun aku dapat tau melalui pics ari sukan skolah dia.

back to the topic. arini aku main badminton. beregu ngan kalut (as usual) lawan nani & wan. arini aku nampak wan kecikkk ja, sebab dia & nani suka main net. hish! aku ni bila lama tak sport jadi slow skit (alasan, tak terer pun sebenarnya!)

aku pun tak pasti aku menang ke kalah, yang pasti kami main 2 set ja sebab nak kasik turn ejat ngan in plak main. kalo ikutkan ati nak je sambung jadi 3 set...tp perut growling lapaq, biasala aku makan kena ikut time (awal takpe, lambat jgn hehe)

one thing for sure, aku rasa penat sangat arini. masa main tadi tak rasa sgt, balik bilik ja baru rasa. kaki lenguh semacam. no proper warm-up kot... pastu balik dari bli makanan kena ujan plak sikit. hei! (tak baik mengeluh)

ya allah, janganla bagi aku sakit time2 kritikal ni. aku nak brain aku berfungsi cam biasa tanpa gangguan untuk bekerja ke arah kecemerlangan, huhu!

esok KOT, our first ari sukan kat maktab. after 5 and half years bergelar budak maktab (minus those in upsi), sem ni la jugak kitorag nak dapat rumah sukan. aku tak puas ati satu je, apesal baju rumah tangan pendekkk!!! alang2 bli RM18, nakla pakai keluar main ke makan ke..barula worth, kan kan kan...
anyway, buat pakai kat bilik la lepas ni...rugi rugi!

till the next post ~I~

2 comments:

wanderfulmadnificent said...

i'm back to the gym babeh :p

that's actually a dilemma to want to go to the gym and exercise and then comes the fear of feeling fatigue, sigh.

and sooooo many assignments! uwaaa!!

gda Mokhtar said...

i second
thanx!