Saturday, February 21, 2009

entri khas dari penembak paling kejam kepada mangsa paling kesian

arini kami pi main paint ball. this is my first time.

entri ini khas aku tujukan buat mangsa2 yang aku rasa paling kesian, dari penembak yang paling kejam.


mula2 skali, ejat!

Ejat!!!

i'm really really really sorry. that was my first 'hands-up' scene to people and aku rasa sebab aku panik kot... my hand was shivering, shaking!
tu yang aku terlepas tembakan yang 'short-range' dan paling kejam aku rasa. sorry. i just can't imagine the situation, it makes me feel terribly guilty.

seriously ejat, masa adik tu tanya ang whether nak tembak balas or not, aku rasa nak
tolong jawab 'yes' untuk ang. aku sanggup je kalo ang nak tembak aku bertalu2!
serious aku tak kisah langsung. at least kurang skit rasa guilty aku kat ang. especially when i look at the bruise and bila aku tgk ang bejalan terencot2...


pastu, milah!
milah, aku nak aim tempat lain. tapi tempat tu pulak yang kena. sorry, sor
ry, sorry. mulanya aku ingatkan tak kena, skali ada bruise jugak.
ish ish...

ang tembak kaki aku sebab kaki aku terkeluar dari shield tu, biasala kaki extra panjang kan. aku pulak pi tembak ang, aku aim tangan sekali kena tempat lain.
sory sesangat ek milah.


dan kepada mangsa2 aku yang lain yang menjadi mangsa penembak paling kejam
ni, aku betul2 mintak maaf. tapi aku masih tak puas hati sebab aku tak dapat any 'souvenir' except for wound kat lutut ni yang menyebabkan aku terpaksa sujud dalam keadaan slow mo...

nanti aku tulis lagi entri pasal main paint ball ni ek.
ini cuma ruangan khas,
a tribute to all the victims of 'penembak paling kejam'!


kat mamak, sebelum ke medan perang


before action

after action


srikandi2 cohort 2

7 comments:

kamilah ahmad @ ahmaddiah said...

le me d first to comment..hehe..neway, i have no grudge on u watsoever pon..but it realy hurts tau gda!! ;p haha.. sian kite, nk duduk antara dua sujud pon terhenggot2.. ;p haha

Your Average Mat said...

aku balik rumah baru prasan bruises banyak gila.. pelik betul ..

gda Mokhtar said...

hehe...
itu la penangan paint ball!

addicted siot!
tapi aku tak dapat 'souvenir' la mat, x enjoy the pain sgt..

wanderfulmadnificent said...

i just feel the pain of crouching but millitant style beb :p

gda Mokhtar said...

and we're all 'cacat' for few days...

Hafiz Hanif said...

perghhh... x sangke gda ni sharpshooter... ???

gda Mokhtar said...

@Lekays - sharpshooter dari jarak dekat boley ar! hehe